Yes Roadster
2006.04.02. 23:24
A Németországban készülő Yes Roadster teljesen megújult 2006-ra
A kis szériában, kézzel készülő Audi motoros Yes Roadster középmotorja a korábbi 1,8 T helyett már a 3,2 literes V6-os, ami azt jelenti, hogy szívó változatban 255, turbósan pedig 355 lóerő áll a vezető rendelkezésére. Talán már túl sok is ez a teljesítmény, mert az autó tömege az alumínium térváznak és a műanyag karosszériaelemeknek köszönhetően csak 900 kg. A gyengébb öt, az erősebb négy másodpercnél is kevesebb idő alatt gyorsul fel százra, a végsebességük 255, illetve 281 km/óra.
Az első generációnál nagyobb, de még így sem túl méretes az új Yes, hossza 3,8 méter, magassága 1,23 méter. Ezúttal már a biztonságra is gondoltak a tervezők, ezért felár ellenében két légzsákot, és blokkolásgátlós fékrendszert is lehet kérni. A kézi gyártás előnye, hogy a vezetőülés, a pedálok, és a hatfokozatú kézi váltó karjának a helyzetét egyénre szabottan alakítják ki, ezért két egyforma Yes Roadster sohasem találkozhat az utakon egymással. Két különböző sem nagyon fog, mivel az autó alapára 65 000 euró körüli, ami nagyjából 17 millió forintnak felel meg.

forrás:rtlklub
|